Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Olsztynie

  • ico aktualnosci
    Aktualności
  • ico sekretariat
    Sekretariat

Kadra

W Art School czekają na uczniów nowości oraz projekty, realizowane przez kadrę z pasją, a wszystko po to, by nauka była świetną zabawą, a każdy dzień spędzony w Niepublicznej Szkole Podstawowej Art School – czasem odkrywania kolejnych, drzemiących w uczniach, PASJI i TALENTÓW!

Kadrę ART SCHOOL tworzy zespół kreatywnych nauczycieli odznaczających się odpowiednimi predyspozycjami oraz umiejętnościami, realizujących niekonwencjonalny program pracy wychowawczej, dbających o ciepłą i przyjazną atmosferę.

Kadra Niepublicznej Szkoły Podstawowej Art School

Joanna Kileńska
Dyrektor Szkoły Podstawowej Art School

Magister edukacji wczesnoszkolnej, nauczyciel dyplomowany, egzaminator Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej, dyplomowany logopeda, absolwentka "Kursu kwalifikacyjnego dla oświatowej kadry kierowniczej z zakresu organizacji i zarządzania oświatą", nauczyciel z ponad 28 - letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi, twórczyni licznych programów autorskich, realizatorka wielu nowatorskich projektów unijnych, pomysłodawczyni, założycielka i osoba prowadząca Gabinet Wspierania Rozwoju i Edukacji Dzieci i Młodzieży LOGOS, lider ogólnopolskiego projektu "Szkoła Współpracy", uczestniczka licznych szkoleń i kursów, m.in.: „Profesjonalista prawa pracy", „Organizacja prozdrowotnego systemu żywienia w szkołach", „Dyrektor nowoczesnego przedszkola w poszukiwaniu multimedialnych rozwiązań", „Praktyka stosowania prawa w oświacie", „Organizowanie pomocy psychologiczno – pedagogicznej", „Zasady organizacji pracy szkoły" w ramach projektu systemowego „Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół za szczególnym uwzględnieniem II i IV etapu edukacyjnego", „Ewaluacja jako narzędzie uczenia się ludzi i rozwoju szkoły / placówki edukacyjnej.

Paulina Siwiec
Asystentka Zarządu Grupy EDU i Dyrektora Niepublicznej Szkoły Podstawowej Art School

Absolwentka studiów licencjackich na kierunku ekonomia na Uniwersytecie Warmińsko Mazurskim oraz studentka studiów magisterskich na kierunku zarządzanie na Uniwersytecie Warmińsko Mazurskim. Sympatyczna, rzetelna i sumienna z wiecznym uśmiechem na twarzy. Pani Paulina serdecznie zaprasza i oczekuje na Państwa w sekretariacie Szkoły.

Judyta Łukuć
Koordynator ds. dydaktyczno – wychowawczych – opiekuńczych oraz wychowawca klas: IV i V

Jestem absolwentką Edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej oraz Wczesnej edukacji na Uniwersytecie Warmińsko- Mazurskim. Swoją wiedzę i umiejętności poszerzam biorąc udział w różnych szkoleniach, warsztatach i kursach. Moja praca jest moją pasją. Głównym celem mojej pracy jest wspieranie rozwoju każdego ucznia naszej szkoły oraz dążenie do tego, aby każde dziecko mogło czuć się wartościowym człowiekiem. „… nauczyciel z prawdziwego zdarzenia stara się za pomocą pytań ujawnić to, co uczeń umie lub czego jest zdolny się nauczyć.”- Albert Einstein. Z Art School jestem już od wielu lat…”

Edward Pitura
Język polski

Nauczyciel języka polskiego, na swoich zajęciach, które prowadzi w sposób niekonwencjonalny, zwraca uwagę na sprawy bezpieczeństwa osobistego, psychicznego oraz społecznego. Ze względu na wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe przekazuje uczniom wiedzę i umiejętności z zakresu zachowań bezpiecznych. W kontekście przedmiotu jakim jest język polski pracuje w oparciu na kultywowaniu tradycji – tej powszechnej, narodowej, jak i osobistej opartej na szacunku wobec własnych przodków. Organizuje rajdy tematyczne, w czasie których łączył aktywność fizyczną z realizacją programu nauczania. W swojej karierze zawodowej pracował na różnych szczeblach edukacji, również jako pracownik naukowy w Instytucie Filologii Polskiej; prowadził własną działalność w zakresie systemów edukacyjnych. Jest autorem licznych publikacji i wystąpień naukowych (m.in.: „Wizja nowego człowieka. Rozważania nad niektórymi aspektami literatury fantasy”, „Niebezpieczne gry Terry Pratchetta”). Współprowadził również spotkania filmowe w Awangardzie. A ponadto: jest miłośnikiem filmu, czyta nałogowo literaturę fantastyczną, uwielbia historię. Aktualnie przygotowuje się do egzaminu państwowego z języka rosyjskiego C1. Ze swoim zakresem wiedzy na temat historii mógłby z ogromnym powodzeniem uczyć tego przedmiotu.

Danuta Pipper
Język polski, język niemiecki

Nauczyciel dyplomowany, doktor nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa, posiada kwalifikacje do nauki języka niemieckiego, egzaminator egzaminu ósmoklasisty, egzaminator maturalny z języka polskiego. Ukończyła liczne kursy podnoszące poziom umiejętności zawodowych. Cechuje Ją długoletnia współpraca z Wyższą Szkołą Pedagogiczną, a następnie z Uniwersytetem Warmińsko - Mazurskim jako opiekun praktyk studenckich; Autorka publikacji naukowych w specjalistycznych czasopismach o charakterze ogólnopolskim (w tym redakcja Podręcznego słownika ortograficznego autorstwa profesorów: Zygmunta Saloniego, Krzysztofa Szafrana oraz Teresy Wróblewskiej – słownik ten, wydany przez „Świat Książki” opracowany został dla potrzeb szkoły; pilotowała grupy młodzieży w ramach wymiany polsko-niemieckiej oraz sprawowała opiekę w ramach współpracy z XII LO Akademickim z Grimmelshausen-Gymnasium Offenburg; brała udział w seminariach (jako słuchacz i referent) i innych formach życia naukowego, organizowanych przez ww. uczelnie i inne ośrodki naukowe w kraju. Osiągnięcia: Medal Komisji Edukacji Narodowej, zdobyła wielokrotnie Nagrody oraz Nagrody Kuratora Oświaty i Wychowania w Olsztynie. Jej osiągnięciem są liczni laureaci i finaliści w kuratoryjnych Konkursach Języka Polskiego.

Patrycja Lubkiewicz
Matematyka

Absolwentka Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie na kierunku Matematyki. Słuchaczka wielu kursów podnoszących kwalifikacje zawodowe (pomiar dydaktyczny i ewaluacja osiągnięć edukacyjnych uczniów, wykorzystanie tablic interaktywnych - interaktywne zasoby dydaktyczne) oraz studiów podyplomowych. Lubi rozwiązywać nonogramy, sudoku oraz układać puzzle. Poza matematyką interesuje się również sportem, a w szczególności siatkówką. Wolny czas lubi spędzać nad okolicznymi jeziorami

dr Elżbieta Śliczyńska
Historia, język niemiecki

Wykształcenie humanistyczne, studia I i II stopnia oraz doktoranckie na UWM w Olsztynie, zakończone obroną rozprawy doktorskiej we wrześniu 2018 r. Historyk średniowiecza, historii kultury i życia społeczno-gospodarczego. Nauczyciel historii z przygotowaniem pedagogicznym. Nauczyciel akademicki i szkolny. Zainteresowania naukowe i popularyzacyjne: historia życia w średniowieczu, historia kultury w tym pożywienia. Znajomość języka angielskiego i niemieckiego. Liczne staże i stypendia krajowe i zagraniczne w tym przede wszystkim DAAD na Freie Universitaet w Berlinie oraz w Geheimes Staatsarchiv Preussischer Kulturbesitz Berlin-Dahlem w 2015 r. Ponad 20 publikacji naukowych i popularno-naukowych. Członek Polskiego Towarzystwa Historycznego, Oddział w Olsztynie. Hobby: Literatura

Robert Bartkowski
Historia i geografia

Praca z młodzieżą jest Jego wielkim wyzwaniem, stara się w swojej pracy stawać na wysokości zadania i uczyć tak, by zaciekawić. Prywatnie jest szczęśliwym mężem oraz ojcem dwójki urwisów: syna i córki. Lubi czytać, zwłaszcza powieści historyczne. Chętnie ogląda kino historyczne oraz interesuje się również sportem.

Monika Prusinowska
Biologia

Nauczyciel dyplomowany z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi w szkole podstawowej. Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Olsztynie na kierunku biologia oraz Studiów Podyplomowych w zakresie nauczania blokowego przyrody na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie, egzaminator OKE w Łomży. Ukończyła wiele form doskonalenia zawodowego, np. kurs „Podstawy ekologii i ochrony środowiska” , kurs Global Action Plan (GAP) instruktorów Programu Ekozespołów, doskonalenie zawodowe „Diagnoza trudności wychowawczych i emocjonalnych dzieci i młodzieży oraz niedostosowania społecznego”, warsztaty „Zajęcia terenowo - eksperymentalne dla czynnych nauczycieli przedmiotu Przyroda. Lubi żeglarstwo i nurkowanie.

Małgorzata Wójtowicz
Informatyka

Nauczyciel dyplomowany, z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi. Absolwentka Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego na kierunku Wczesnej Edukacji Zintegrowanej oraz Studiów Podyplomowych w zakresie informatyki.

Arnold Kossarzecki
Język angielski

Język angielski – lektor języka angielskiego, Kółko języka angielskiego „Bilet do Cambridge”
„W Niepublicznej Szkole Podstawowej Art School pracuję od 2016 roku. Przed podjęciem pracy w charakterze lektora języka angielskiego pracowałem na terenie Wielkiej Brytanii jako nauczyciel wspomagający z dziećmi oraz dorosłymi, którzy rozpoczynali swoją przygodę z nauką języka angielskiego. Z wykształcenia jestem m.in. nauczycielem o specjalności nauczanie języka angielskiego, absolwentem Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Gdańskiego. Bardzo lubię pracę z dziećmi i traktuję ją jako jedną z wielu moich pasji. Prywatnie - jestem tatą dwójki dzieci w wieku szkolnym i interesuję się motoryzacją oraz mnemotechnikami.”

Adrianna Sochacka
Język angielski – lektor języka angielskiego

„Z wykształcenia jestem anglistką i posiadam przygotowanie pedagogiczne. Ukończyłam studia licencjackie na kierunku „Filologia angielska” oraz filologiczne studia magisterskie ze specjalnością nauczycielską w zakresie nauczania języka angielskiego. Jestem osobą o radosnym usposobieniu i cenię kontakt z dziećmi. Słowa Benjamna Franklina „Powiedz mi, to zapomnę. Naucz mnie to może zapamiętam. Zaangażuj mnie, to się nauczę.” to moje motto w pracy. Wierzę, że języka angielskiego można nauczyć dziecko wykorzystując jego naturalne wrodzone zdolności. Prywatnie interesuję się historią, uwielbiam literaturę angielską i amerykańską, a szczególnie powieści kryminalne. Jestem osobą o radosnym usposobieniu i cenię kontakt z dziećmi.”

Mariola Stalewska
Język hiszpański – lektor języka hiszpańskiego

Absolwentka Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego na Wydziału Prawa i Administracji oraz Pedagogiki. Posiadam kwalifikacje do nauki języka hiszpańskiego. Lubię swoją pracę, dzieci i młodzież, dają mi dużo satysfakcji i cieszę się, gdy widzę codzienne osiągnięcia uczniów.

Daniel Tyborowski
Wychowanie fizyczne

Absolwent AWF Gorzów Wielkopolski. Specjalizacja z zakresu wychowania specjalnego oraz piłki nożnej. Założyciel i Prezes Uczniowskiego Klubu Sportowego. Uczestnik i realizator projektów na rzecz dzieci i środowisk lokalnych. Kilkakrotnie nagrodzony i wyróżniony za osiągnięcia w dziedzinie sportu.

Przemysław Zembrzuski
Religia

„Religiami interesuję się z zamiłowania i pasji, poza tym moim hobby jest malarstwo sztalugowe, czasami rzeźba. Lubię podróżować po regionie i kraju oraz jeździć rowerem. Moje zainteresowania to: świat, drugi człowiek i … kosmos. „

Natalia Kaczmarczik
Muzyka, kółko instrumentalno – wokalne „Tworzymy muzykę”

Chórmistrz, dyrygent, specjalista emisji głosu. Absolwentka Wydziału Sztuki Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie, oraz Wydziału Dyrygentury, Jazzu i Edukacji Muzycznej Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy. Jako dyrygent i wykonawca, współpracuje z licznymi zespołami i instytucjami kultury, propagując muzykę chóralną w kraju i za granicą ( m.in. Francja, Niemcy, Grecja, Hiszpania, Litwa, Rosja, Macedonia, Meksyk). Uczestniczka warsztatów, sesji wokalnych oraz seminariów dyrygenckich, zasiadała w jury licznych konkursów i festiwali muzycznych. Na codzień pracuje, w UWM oraz prowadzi zespoły wokalne i wokalno - instrumentalne. Interesuje się lotnictwem cywilnym oraz kulturą ludową. Prywatnie mama Agatki : )

Ewa Zawalich
Technika i plastyka, malarstwo i rysunek

„Jestem nauczycielem wychowania technicznego i plastyki. Moja pasją jest rysunek i malarstwo. Jestem osobą kreatywną, a praca z dziećmi daje mi bardzo dużo satysfakcji.”

Klaudia Gałka
Edukacja wczesnoszkolna, wychowawca klasy Ia

„Jestem absolwentką Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie na kierunku Edukacja i Rehabilitacja Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną oraz Edukacja Wczesnoszkolna. Ukończyłam szkolenie „Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia diagnoza – terapia – masaż” uzyskując tytuł Terapeuty Ręki. Posiadam stopień zawodowy nauczyciela kontraktowego i jestem nastawiona na rozwój i zdobywanie dalszych kwalifikacji do nauczania i wychowywania dzieci. Praca z dziećmi sprawia mi ogromną przyjemność. Każda ich porażka to moja porażka, a każdy ich sukces to również mój sukces.”

Iwona Góralczyk
Edukacja wczesnoszkolna, wychowawca klasy Ia

Absolwentka studiów magisterskich w zakresie Edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz pedagogiki szkolnej z przedsiębiorczością oraz socjologią komunikacji społecznej. Systematycznie podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w różnorodnych szkoleniach i konferencjach. Jest osobą życzliwą, otwartą i radosną. Bardzo lubi kontakt z ludźmi, a przede wszystkim pracę z dziećmi, która daje Jej dużo satysfakcji i zadowolenia. Podczas zajęć wykorzystuje tradycyjne i innowacyjne metody nauczania stymulujące wszechstronny rozwój uczniów. W swojej pracy stara się podchodzić indywidualnie do każdego dziecka kierując się słowami J. Korczaka:
„Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie-naucz. Jeśli nie wie - wytłumacz,
Jeśli nie może-pomóż” . Prywatnie jest mamą Zuzi. Jej pasjami są podróże i fotografia. W wolnej chwili lubi zatracić się w ciekawej książce szczególnie o tematyce psychologicznej.

Kamila Skowrońska
Edukacja wczesnoszkolna, wychowaca klasy II a,

Terapeuta, logopeda - również w Gabinecie Wspierania Rozwoju i Edukacji Dzieci i Młodzieży LOGOS
Ma to szczęście, że należy do grona osób, które wykonują zawód, który kochają. Od najmłodszych lat chciała pracować z dziećmi. Dlatego też podjęła studia pedagogiczne na Uniwersytecie Warmińsko- Mazurskim w Olsztynie. Jako absolwentka specjalności Edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej oraz Wczesnej edukacji podejmowała się licznych wolontariatów i działań na rzecz dzieci. W trakcie pracy dostrzegała liczne potrzeby tych małych istot, dlatego też ukończyła studia logopedyczne w Toruniu, a następnie studia podyplomowe z zakresu neurologopedii w Gdańsku oraz poszerzyła swoje kwalifikacje zawodowe z zakresu oligofrenopedagogiki. Obecnie praca pedagoga budzi w Niej wiele radości i satysfakcji, a wymagania jakie stawia przede Nią mały człowiek jest dodatkową motywacją do dalszych działań i pracy, by sprostać tym wymaganiom.

Anna Bacławska
Edukacja wczesnoszkolna, wychowawca klasy III a

„W Niepublicznej Szkole Podstawowej Art School pracuję jako nauczyciel, oligofrenopedagog. Ukończyłam studia I stopnia na kierunku Pedagogika Specjalna – Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz studia II stopnia o specjalności Wczesna Edukacja. Wykształcenie zdobyłam na Uniwersytecie Warmińsko – Mazurskim w Olsztynie. Ukończyłam również szkolenie, nadające mi kwalifikacje oraz tytuł terapeuty ręki.
W swojej pracy cenię indywidualizm. Każde dziecko jest inne i każde, jak pisze słynny pedagog Janusz Korczak, należy traktować stosownie do jego rodzaju inteligencji, wrażliwości i zdolności. W edukacji stawiam na indywidualne podejście oraz zwracam uwagę na szczególne potrzeby każdego dziecka. Dostosowuję metody i formy pracy do możliwości dziecka, aby umożliwić Mu harmonijny rozwój. Ogromną radość i satysfakcję dają mi małe, a zarazem wielkie codzienne osiągnięcia i sukcesy. Często jestem określana jako osoba ciepła, cierpliwa, empatyczna i troskliwa. W swoim życiu oraz pracy kieruję się pięknymi słowami A. Einsteina: ”Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia”.

Anna Achremczyk
Nauczyciel współorganizujący, oligofrenopedagog

„Jestem absolwentką Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie na kierunku Edukacja i Rehabilitacja Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną oraz Pedagogika Opiekuńczo- Wychowawcza z Socjoterapią. Posiadam doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną. Uczestniczyłam w wielu wolontariatach w tym zakresie. Janusz Korczak napisał kiedyś: „Jeżeli umiecie diagnozować radość dziecka i jej natężenie, musicie dostrzec, że najwyższa jest radość pokonanej trudności, osiągniętego celu, odkrytej tajemnicy. Radość tryumfu i szczęście samodzielności, opanowania”. Zgadzam się z tymi słowami, ponieważ nie sztuką jest wytłumaczenie dziecku zadania i zrobienie tego szybciej niż ono, ale sztuką jest wytłumaczenie tak, by dziecko samo doszło do rozwiązania problemu i osiągnięcia uśmiechu po zmierzeniu się z nim i zrozumieniu go, zwłaszcza, jeśli jest to dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Jestem osobą o pogodnym usposobieniu i z optymistycznym nastawieniem do życia. Lubię podróżować i poznawać nowe miejsca, w wolnych chwilach spędzam czas z przyjaciółmi.

Malwina Soliwoda
Nauczyciel współorganizujący

„Ukończyłam studia na kierunku Diagnostyka Pedagogiczna z Edukacją Międzkulturową na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. Mam również ukończone kursy języka niemieckiego. Ciekawostka – po studiach odbyłam czteromiesięczne wojskowe szkolenie przygotowawcze w Szkole Marynarki Wojennej w Ustce. Jestem osobą energiczną, lubiącą pracę z dziećmi.”

Katarzyna Fijałkowska
Nauczyciel współorganizujący

„W Niepublicznej Szkole Podstawowej Art School w Olsztynie pracuję jako nauczyciel współorganizujący”. Jestem osobą otwartą na nowe doświadczenia. W pracy z dziećmi staram się wprowadzać nowe, innowacyjne metody nauczania, by móc wzbudzać w nich ciekawość świata i rozwijać kreatywność. W pracy często kieruję się słowami J. Korczaka „Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz. Jeśli nie wie – wytłumacz. Jeśli nie może – pomóż.”

Wiesława Horn
Terapeuta zajęciowy

Terapeuta ręki i zaburzeń motoryki małej, trener treningu umiejętności społecznych w Niepublicznej Szkole Podstawowej Art School
„W Niepublicznej Szkole Podstawowej Art School pomagam dzieciom z zaburzeniami w ich codziennym funkcjonowaniu. Wspieram ich wszechstronny rozwój towarzysząc podczas każdej aktywności dziecka w placówce. W czasie lekcji dokładam starań aby mogły zrozumieć to, co jest dla nich zbyt trudne. W mojej pracy wykorzystuję różne metody terapeutyczne, które zawsze dostosowuję do możliwości ucznia. Swoje kwalifikacje poszerzałam w ramach szkoleń i kursów muzyczno – tanecznych oraz stymulacji sensorycznej ucznia z autyzmem i Zespołem Aspergera. Cieszą mnie nawet niewielkie postępy moich podopiecznych, ponieważ oznacza to dla nich większą samodzielność i niezależność w przyszłości. Dla mnie, jako pracownika, najważniejsza jest dobra atmosfera. Tylko zgrany zespół ludzi jest w stanie pokonywać największe trudności, których w pracy z dziećmi przecież nie brakuje, a w Art School jest super. Zarówno zawodowo jak i prywatnie jestem osobą rzetelną i odpowiedzialną. Cechuje mnie spory temperament, duża kreatywność i jeszcze większy optymizm. Z przyjemnością prowadzę warsztaty kreatywne, warsztaty kroju i szycia , tworzę dekoracje i wszelkie rzeczy wymagające pomysłowości i zdolności manualnych. Z chęcią biorę udział w przedstawieniach teatralnych organizowanych w szkole, które oprócz dobrej zabawy pełnią funkcję terapeutyczną, zarówno dla uczniów jak i nauczycieli, i są doskonałą formą integrującą. Praca w Art School to codzienne wyzwanie, ale też ogromna satysfakcja, kiedy widzę radosne twarze dzieci, które z ochotą przekraczają rano próg szkoły.”

Beata Kulgajuk
Taniec i Balet

Instruktor Tańca w Szkole Tańca i Wdzięku B&W Przemienieccy. Przygodę z tańcem rozpoczęła 7 lat temu i nadal rozwija swoją pasję. Jako instruktor w szkole tańca pracuje od 2014 roku. Pozytywną energią i niespotkanym podejściem stara się rozwinąć w dzieciach pasję, wprowadzając ich w emocjonalny i pasjonujący świat tańca. „Taniec to nie tylko liczenie stopni w arabesque albo ile piruetów zdoła zrobić tancerz, to sztuka w której trzeba znaleźć równowagę między wieloma rzeczami, równowagę, w której znajdzie się siebie i wrodzone możliwości” Roberto Bolle.

Wiktoria Kordalska
Kodowanie i programowanie, j. angielski

„Ukończyłam studia pedagogiczne na kierunku edukacja wczesnoszkolna z gimnastyką korekcyjno-kompensacyjną oraz studia magisterskie o specjalności wczesne wspomaganie rozwoju dziecka. Posiadam kwalifikuje umożliwiające naukę języka angielskiego. Od dwóch lat zdobywam doświadczenie w prowadzeniu zajęć z elementami kodowania. Ukończyłam szkolenia, które pozwalają prowadzić zajęcia z kodowania i programowania. Jestem osobą optymistycznie nastawioną do życia, otwartą na ludzi. Kocham podróże oraz aktywnie spędzać wolny czas. W swojej pracy staram się być odpowiedzialna, konsekwentna i obowiązkowa. Lubię prace z dziećmi i ich niespożytą energię, chęć do działania i ciekawość świata. Dokładam wszelkich starań, aby odkrywać dziecięce potencjały i stwarzać warunki do wszechstronnego i harmonijnego rozwoju naszym podopiecznym. Codzienne uśmiechy na twarzach dzieci są najpiękniejszym podziękowaniem za zaangażowanie w moją pracę.”

Aleksandra Harpak
Zajęcia z cyklu Pływające dzieciaki – Basen

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu na kierunku Fizjoterapia, instruktor Rekreacji Ruchowej - specjalność Pływanie, Ratownik Wopr, Sędzia Polskiego Związku Pływackiego Klasy II, absolwentka kursów: Proprioceptive Neuromuscular Facilitation- Pnf Podstawowy, Funkcjonalna Ocena I Terapia Tkanek Miękkich, Metoda Halliwick 1 Stopień, Podstawowych Zabiegów Resuscytacyjnych i Automatycznej Defibrylacji Zewnętrznej, Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy.

Mirosław Kaznowski
Szachy

II kategoria szachowa. Wiceprezes klubu szachowego do spraw organizacyjno-szkoleniowych UKS Debiut Dziesiątka Olsztyn. Sędzia II klasy z uprawnieniami międzynarodowymi FIDE (sędziowanie m.in. Mistrzostwa Polski Juniorów lata 2017 i 2018, Półfinały Mistrzostw Polski 2018, w obecnym roku będę sędziował na Półfinałach Mistrzostw Polski w Olecku w dniach 22-27 września, koordynator i sędzia główny Wojewódzkiej Ligi seniorów w 2018 i 2019 ). Prowadzę zajęcia szachowe od 6 lat głównie szkoły podstawowe oraz przedszkola, ale również zajęcia indywidualne

Magdalena Jarońska
Warsztaty koncentracji uwagi z elementami jogi

„Jestem absolwentką Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego na kierunku Wczesna Edukacja, pedagogiem - animatorem turystyki, sportu i rekreacji, instruktorką jogi dla dzieci, edukatorem kodowania i programowania, Praca z dziećmi jest dla mnie przyjemnością. Osiąganie przez nie sukcesów jest zarówno moim powodzeniem.”

Katarzyna Demkowicz
Taniec i kultura ludowa

„Posiadam wykształcenie wyższe magisterskie. Ukończyłam studia na kierunku pedagogika opiekuńcza, socjoterapia, a także medycyna rodzinna. Od najmłodszych lat interesuję się tańcem. Próbowałam swoich sił w różnych stylach tanecznych, lecz najdłużej zajmuję się tańcem ludowym. Poza pracą w przedszkolu, wciąż czynnie biorę udział w szerzeniu kultury ludowej poprzez muzykę i taniec.”

Michhał Gardziejewski
Akademia Informatyki i Robotyki COODi - Robotyka

„W naszą pracę wkładamy serce, czas i wielkie pokłady pasji. Spełniamy się w tym, co robimy. Jest to zawód dla nas stworzony i naszym celem jest poszerzanie zakresu zajęć. Przez lata obserwujemy jak popularne stają się zajęcia robotyki wśród rodziców i jak bardzo chcemy inwestować w nasze dzieci. Staramy się dawać taką możliwość i sprostać wszystkim wymaganiom naszych klientów. Zajęcia prowadzone są przy użyciu klocków Lego z serii Mindstorm oraz WeDo. Są to zaawansowane zabawki, które możemy składać i rozkładać oraz dodatkowo programować. Na zajęciach uczymy dzieci języka programowania oraz jego stosowania. Dajemy zadania do wykonania i nadzorujemy cały proces. Nasze roboty potrafią reagować na światło, obraz, dźwięk i potrafią wykonywać również nasze polecenia. Są to świetne pomoce dydaktyczne, dzięki którym Twoje dziecko być może stanie się w przyszłości inżynierem czy naukowcem.”

Alicja Czulewicz
Nauka gry na instrumentach – Pianino, Gitara, Flet oraz zajęcia wokalne

„Po skończeniu studiów na kierunku Edukacja Artystyczna w Zakresie Sztuki Muzycznej na Uniwersytecie Warmińsko - Mazurskim zajmowałam się nauczaniem gry na instrumentach, kierowaniem zespołami wokalnymi. Po jakimś czasie chciałam spróbować czegoś innego i zajęłam się sprzedażą, obsługą administracyjną. Lubię żyć niestandardowo, a zajęcie się zawodowo innymi rzeczami niż szkolnictwo, poszerzyło moje spojrzenie na wiele spraw. Do tej pory jednak, największą moją pasją jest nadal muzyka i inspirowanie młodych osób do zajmowania się sztuką, zgłębianie rożnych postaw humanistycznych oraz tworzenie trwałych relacji, dzięki którym możemy wspólnie rozwijać nasze "małe dzieła"."

 

Poradnie i konsultacje

Niepubliczna Szkoła Podstawowa Art School współpracuje z Zespołem Specjalistów prowadzonej przez nas - Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej „Art-sukces” oraz Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej nr 1 w Olsztynie.

W szkole organizujemy systematycznie „Punkty konsultacyjne” dla rodziców, podczas których mogą otrzymać wsparcie od naszych specjalistów.

Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna

Joanna Kileńska
Terapia logopedyczna

yplomowany logopeda, terapeuta prowadzący Gabinet Wspierania Rozwoju i Edukacji Dzieci i Młodzieży LOGOS - przeprowadza badania w celu wykrycia ewentualnych wad wymowy, organizuje indywidualną terapię logopedyczną, podczas, której prowadzi zabawy i ćwiczenia wspierające prawidłowy rozwój mowy dziecka. Prowadzi również cyklicznie zajęcia z cyklu "Zabawa słowem" mające na celu rozwój słuchu fonematycznego dzieci oraz spotkania z rodzicami w ramach Punktu konsultacji logopedycznych.

Kamila Skowrońska
Logopeda i neurologopeda, terapeuta ręki, oligofrenopedagog

„Dlaczego wybrałam pracę nauczyciela? Odpowiedź jest prosta… uwielbiam pracować z dziećmi. Każdy dzień spędzony z nimi przynosi mi coś nowego, nowe doświadczenia, przeżycia oraz wspólnie osiągnięte sukcesy, małe i duże. W trakcie pracy nauczyciela dostrzegłam różne potrzeby dzieci, którym chciałam sprostać, dlatego ukończyłam studia logopedyczne i oligofrenopedagogiczne oraz ciągle wzbogacam swój warsztat pracy przez szkolenia i warsztaty. W dzieciakach tkwi ogromny potencjał, który pragnę rozwijać i daje mi to ogromną satysfakcję.”

Magdalena Majdecka
Terapia Integracji Sensorycznej, Provider metody Neuroflow ATS

Treningu przetwarzania słuchowego, neuropsychologiczna diagnoza dziecka
Pedagog, nauczyciel dyplomowany, oligofrenopedagog, terapeuta integracji sensorycznej. Absolwentka: Wyższej Szkoły Pedagogicznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie – studia licencjackie – pedagogika wczesnoszkolna, Wyższej Szkoły Pedagogicznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie – studia wyższe magisterskie kierunek – wczesnoszkolna edukacja zintegrowana, Wyższej Szkoły im. Pawła Włodkowica w Płocku, studia podyplomowe – wychowanie przedszkolne, Pomorskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej w Gdyni, studia podyplomowe – oligofrenopedagogika, Letniej Szkoły Glottodydaktyki w Sopocie w zakresie edukacji przedszkolnej i nauczania zintegrowanego, Wyższej szkoły Społeczno - ekonomicznej w Gdańsku - studia podyplomowe - integracja sensoryczna, posiada Certyfikat terapeuty Integracji Sensorycznej. Uczestniczka szkoleń: Metoda projektu w edukacji przedszkolnej, Szkoła dla rodziców i wychowawców, Glottodydaktyczna ocena nowych podstaw programowych wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej, Dziecko z trudnościami w uczeniu się i problemami zachowania w aspekcie teorii integracji sensorycznej, Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce – program szkolny wg integracji odruchów dr Sally Goddard, Terapia ręki, Metoda Integracji Sensorycznej w terapii dzieci autystycznych, Diagnoza Integracji Sensorycznej, Plany terapii Integracji sensorycznej, Wykorzystanie sylabowego sposobu nauki czytania w pracy z dziećmi o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych, Trening astronautyczny, badanie widzenia oraz zintegrowane przedsionkowe, słuchowe i wizualne strategie terapeutyczne – Mary Kawar, dziecięcego masażu Shantala. Prowadzona przez nią indywidualną terapia integracji sensorycznej ma postać „naukowej zabawy".

Anna Wangin - Dmyterko
Oligofrenopedagog, arteterapeuta, osoba prowadząca „Warsztaty teatralne – „Artschoolowi aktorzy”

Nauczyciel dyplomowany, założycielka i koordynator Integracyjnego Teatru Tańca Autentyczni My w Olsztynie oraz Teatru „Artschoolowi aktorzy” w Niepublicznej Szkole Podstawowej Art School. Współautorka, reżyser wszystkich powstałych spektakli teatru. Pełni rolę kostiumologa i scenarzysty w teatrze. Doskonaliła się przez wiele lat z zakresu: Kreatywność w myśleniu i działaniu/ Muzyka i śpiew w nauczaniu, wychowaniu i terapii/Taniec, choreoterapia i logorytmika/ Psychopedagogika twórczości i zdolności/ Rysunek, malarstwo, rzeźba. Ponadto uczestniczyła w wielu seminariach warsztatowych taneczno – choreograficznych zrealizowanych przez Stowarzyszenie Rozwoju Edukacji Kulturalnej i Sztuki w latach 2011 - 2019. Na co dzień mama 11 letniej Weroniki, miłośniczka: podróży, spotkań z przyjaciółmi oraz teatromanka.

Magdalena Rogowska-Roszczyk
Ortoptyk/Pleoptyk

„Od ponad dziesięciu lat jestem związana z branżą okulistyczno-optyczną. Poszerzając swoją wiedzę i doświadczenie, skierowałam swoją drogę ku terapii wzrokowej dzieci i młodzieży. Posiadam wieloletnią praktykę w korekcji wad wzroku i doboru pomocy optycznych. Medyczna Szkoła w Warszawie, kierunek Ortoptystka, uzyskanie dyplomu Szkoła policealna, kierunek Technik Optyk – uzyskanie dyplomu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, kierunek Technologia Żywności i Żywienia Człowieka- uzyskanie dyplomu i tytułu magister, inżynier. W wolnych chwilach biegam, tańczę, zaczytuje się w książkach, a zimą kąpię się w przeręblu. W placówce oferuję pełną diagnostykę zeza i niedowidzenia, z pomiarem ostrości wzroku, ruchomości gałek ocznych, badań obuocznego widzenia, a także terapii wykrytych zaburzeń.”

Adrian Tański
Rehabilitacja

„Jestem absolwentem Olsztyńskiej Szkoły Wyższej im. Józefa Rusieckiego na kierunku Fizjoterapia. Ukończyłem także Szkołę Policealną ,,Medyk” im. Zbigniewa Religii w Olsztynie o profilu technik masażysta. W Olsztyńskiej Grupie Edukacji Dziecięcej EDU prowadzę zajęcia indywidualne z rehabilitacji ruchowej. Jestem licencjonowanym instruktorem pływania i rekreacji ruchowej, prowadzę terapię w wodzie oraz pływanie korekcyjne. Dodatkowo posiadam uprawnienia ratownika wodnego. W pracy fizjoterapeuty staram się, aby zajęcia dla dzieci były wyczekiwaną chwilą, a nie przymusowym obowiązkiem. Największą nagrodą oraz satysfakcją jest dla mnie uśmiech na twarzy moich podopiecznych.”

Magdalena Piórkowska
Psycholog

„Jestem absolwentką studiów psychologicznych. Ukończyłam także studia podyplomowe o kierunku przygotowanie pedagogiczne. Wykonywanie zawodu psychologa daje mi ogromną satysfakcję. Z chęcią zgłębiam wiedzę z dziedziny psychologii poprzez czytanie fachowej literatury, udział w szkoleniach, warsztatach, konferencjach, kursach. Jestem szczęśliwą mama dwójki dzieci. Uwielbiam podróże. Jestem osobą otwartą, komunikatywną, lubię poznawać nowych ludzi a także miejsca.”

Sylwia Siwiec i Agata Dondalska
Szefowe kuchni, panie dietetyczki

„Dbamy o to, aby Państwa dzieci miały zawsze pełne brzuszki. Kochamy to co robimy, lubimy pracę z dziećmi, a gotowanie to nasza pasja. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie zapewnić wyżywienie każdemu dziecku, nawet temu z alergiami pokarmowymi. W kuchni pracujemy w zespole czteroosobowym, mamy w naszych szeregach cukiernika „z prawdziwego zdarzenia” – Panią Anię, której wypieki można posmakować na najróżniejszych uroczystościach w naszej placówce, można też u niej zamówić tort na urodziny dziecka.”

Iwona Kaczyńska
Pani pielęgniarka

mgr położnictwa, absolwentka Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego – specjalizacja: Położnictwo i Marketing i Zarządzenia w Służbie Zdrowia. Z małymi dziećmi pracuje od 25 lat, uwielbia Je.

Beata Kałużna
zawsze uśmiechnięta Pani sprzątająca.

link szkola

link przedszkolenr2

link przedszkolenr1

link edu